Zoeken in deze blog

maandag 2 februari 2015

Klaar voor vertrek? Start!

Onder het motto: "Beter laat dan nooit." zijn mijn koffers eindelijk ingepakt en heb ik na veel wikken en wegen (letterlijk wegen) eindelijk besloten wat ik wel, niet en misschien zal nodig hebben.

Morgenvroeg vertrek ik richting Schiphol, om daar een 13uur durende vlucht te nemen richting Lusaka -Zambia.

Gelukkig reis ik niet alleen, mijn trouwe compagnon Draakje zal gedurende 3 maanden mijn gezelschap zijn op dit fantastische avontuur. Mijn fototoestel zal ik dan ook altijd in de buurt hebben wanneer Draakje nieuwe dingen ontdekt in Zambia. Hij is trouwens net zoals ik ook helemaal gek op kleutertjes. Daarom heeft hij besloten om zoveel mogelijk nieuwe ervaringen op te doen en deze vast te leggen op foto zodat hij eens terug in België alle kleutertjes kan gaan vertellen over zijn avonturen.


Ja, Draakje houdt vooral van reizen en mijn doel is om de kwaliteit van het kleuteronderwijs in Zambia te verbeteren en low-cost materiaal te ontwerpen. (Natuurlijk ga ik nog veel meer doen maar als ik dit nu allemaal al vertel zullen jullie mijn volgende berichten waarschijnlijk niet meer lezen ;). )
Een perfecte verdeling van de taken dus.

Ik denk dat wij nu wel nog wat nachtrust kunnen gebruiken dus ik laat jullie nu in spanning wachten op mijn volgende en eerste blog-bericht vanuit Zambia!

Slaapzacht en tot snel!
Draakje & Shirley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten